Home Igre RECENZIJA: Defense Gear

RECENZIJA: Defense Gear

Pošto se nedavno završila Android liga 2, vrijeme je da napravimo recenzije za pobjedničke aplikacije. Prva je na red došla pobjednička aplikacija u pojedinačnoj kategoriji: Defense Gear. Naime, radi se o novoj igrici autora Aleksandra Stančića, koji je takođe i prošle godine pobijedio na ovom m:tel-ovom takmičenju. U samoj aplikaciji se može pročitati da je to aplikacija u produkciji Gedora games, gdje je Aleksandar Stančić bio zadužen za programiranje, dok su se grafikom bavili Vladimir Mitrović i Nenad Stojanović.

Evo šta i sam autor kaže u opisu aplikacije na Google Play marketu.

Defense Gear je 3D tower-defense igra u kojoj morate graditi, nadograđivati i upravljati odbrambeninm tornjevima koji će svojom paljbom zaustaviti prodor mehaničke armije neprijatelja!

Ako ranije niste igrali igrice sličnog tipa, poželjno je da kada prvi put pokrenete igricu odradite “Uvod” (Tutorial) kako bi ste se upoznali sa igricom i njenim mogućnostima. Takođe, pored menija, na lijevoj strani se nalaze prikazi modela, gdje ih jednostavno dodirom možete mijenjati. Igrica ima 8 nivoa, koji se vrlo brzo i relativno jednostavno mogu preći. Ja sam u vema kratko roku prešao svih 8 nivoa, tako da pretpostavljam i Vama neće biti problem. Kada pokrenete “Novu igru”,  dobijte određenu sumu novca, koju trebate potrošiti na najpametniji način, i to kako bi izgradili kule na pravim pozicijama.

Igrivost

Što se tiče same igrivosti, ja sam prilično uživao, i igrica mi je bila veoma zanimljiva, tako da sam veoma brzo i lako prešao. Svaki nivo je na svoj način zanimljiv, ali posebno je zanimljiv zadnji nivo (osmi), jer je najdinamičniji, pošto imate samo pravo da izgradite samo 1 kulu i da se odbranite od napada sa svih strana pojedinačno, a i grupnog napada sa svih strana mape. Kule   se mogu unaređivati u 3  različite kategorije: snaga, brzina i udaljenost.

Grafika

Što se tiče grafike i zvuka, ovo su slabe tačke ove igrice. Posebno se stavlja akcenat na grafiku, koja je sasvim sigurno najlošiji dio igrice, jer svakako ovi modeli prilično slabo urađeni, i ova igrica bi sasvim bolja bila ako bi se još malo ušminkala i dotjerala sa te dizajnerske strane. Da se razumijemo, ni ovi modeli nisu toliko loši, sasvim su ok. Ali svakako bi bilo bolje da to još malo bolje izgleda.

Zvuk

Zvuk je ok, obično se za svaku akciju ima neki prikladan zvuk. Mnogo bi bolje bilo kada bi postojao neki soundtrack za igricu, jer bi to doprinijelo boljoj atmosferi i još boljoj igrivosti.

Zaključak

Defense Gear je prilično dobra igrica, čak šta više vjerovatno je najbolja domaća igrica na Android-u. I sasvim zasluženo je osvojila prvo mjesto na Android liga 2. Igra ima velik potencijal i svakako bi uz popravke grafike i zvuka, to mnogo ozbilnije izgledalo. Još jedna stvar, bilo bi bolje da ima neka priča u igri, jer bi to još više popravilo atmosferu u igrici.

Link za preuzimanje aplikacije: DEFENSE GEAR.

QRCode

Naslov: Defense Gear